събота, ноември 20, 2010

Конкурсът "Нарисувай ми слънце" приключи

Здравейте, съкровища!
Това са част от Вашите рисунки, които взеха участие в конкурса на сп."Аз съм българче" през лятото.
Използвахме техника от арт-терапията, наречена Zentangle, а после я показахме на пловдивските деца/и техните родители/, които ни гостуваха в "Нощ на музеите и галериите-Пловдив 2010".

Конкурсните резултати са вече факт!
Списанието можете да намерите в Детски отдел на НБ"Иван Вазов".

Опитайте се да познаете имаме ли награди!!!


В категорията „Най-нестандартна техника” :
  • 3-а награда – Цветелина Георгиева /11 г., от гр. Пловдив/
  • ///гостуваше ни от София за лятото///
Поради все по-прецизно изработени произведения, в тази категория се присъждат и три поощрителни награди. Отличените са: Йоана Иванова /8 г./, Емил Кълвачев /11 г./ и Евгени Атанасов /9 г./,и тримата от град Пловдив.
/// някои имена  са  бащините :) ///
Ето и наградите, които пристигнаха миг преди Коледа :


 За всеки има по едно списание, грамота и ЛУКСОЗНИ изобразителни материали.
Организаторите на конкурса останали очаровани от техниката, която сме им показали и подбрали подобни 'моливи', за да ни зарадват.
Сигурна съм, че ще ахнете щом ги видите!
А аз очаквам творбите Ви, създадени с тях!
... и най-приятелски Ви завидях...
  ***  Весели празници!!!  ***


1 коментар:

  1. http://www.sdrujenie-bulgarche.info/index.php?option=com_phocagallery&view=category&id=5:-2010&Itemid=10
    Разгледайте всички предложения за слънца...

    ОтговорИзтриване