вторник, септември 18, 2012

Творческа работилница за миникартини ІІІ в "Нощ на музеите и галериите - Пловдив, 2012"


Творческата работилничка за миникартини ще се състои за трети път в Нощта на музеите и галериите - Пловдив.
https://www.facebook.com/zaednovbibliotekata
 Тази година ще я посветим на темата: "Разделител за любимите ми книги".

 Вече знаете как протичат нашите срещи в библиотеката: идвате с децата си, научавате заедно нова техника за рисуване, изработвате си уникално произведение, забавлявате се, запознавате се с други любители на четенето и творчеството, запазвате си красотата или участвате в общата изложба, която създаваме заедно...

 Ще се срещнем в читалните на Детски отдел на РНБ "Иван Вазов" в Нощта = 21.09.2012 година,
от 18 до 20 часа.

 Младежите от НАРД/ Местен център за работа с доброволци към библиотеката / ще Ви помагат в начинанието.

 Аз съм подготвила варианти на разделители, които показват обичта ми към книгите. Можете да ползвате идеите ми, да импровизирате или да ми донесете Ваши, за да ги покажем на повече хора.
 С нас ще е и Силвия Ангелова, която ще Ви демонстрира плетене на книгоразделител.
https://www.facebook.com/silistoart

ВХОД: С В О Б О Д Е Н !!!
ПОКАНЕНИ СА ВСИЧКИ ЛЮБИТЕЛИ НА КНИГИТЕ И ТВОРЧЕСТВОТО.
МАТЕРИАЛИТЕ са осигурени.

Ние ще снимаме творбите Ви и ще ги покажем в последваща изложба в Детски отдел.

Автор: Мария Петрова
/ Координатор на МЦРД /
 

4 коментара:

  1. За съжаление пропуснах датата. Надявам се скоро отново да бъде организирано подобно събитие.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Преди Коледа :):):)
      Тогава ще си изработваме картички и украса за празника.

      Изтриване